Výmena - vrátenie tovaru

Predĺžená lehota na výmenu alebo vrátenie nehodiacich sa vianočných darčekov je do 15.1.

Výmena, vrátenie, reklamácia?

Niečo nie je tak, ako má byť? Na všetok tovar zakúpený cez internet máte zo zákona lehotu 14 dní na vrátenie tovaru.

Poškodený balík NEPREBERAJTE!!!

Kupujúci je povinný skontrolovať pri prevzatí zásielky jej obal a viditeľne poškodenú zásielku rozhodne nepreberať! V takom prípade je nutné spísať priamo u vodiča/na výdajnom mieste zápis o škode! V prípade, že si kupujúci prevezme viditeľne poškodenú zásielku bez toho, aby spísal zápis o škode a obsah zásielky si pred jej prevzatím skontroloval, nemôže už spätne uplatniť škodu.

Tovar- ihneď po prevzatí SKONTROLUJTE

Po prevzatí si tovar vyskúšajte a skontrolujte a prípadné vady uplatnite ešte pred tým, než výrobok vyperiete. Reklamácie typu dierka, fľak a pod. po nosení/praní výrobku nie je možné uznať ako oprávnené.

Vymeniť alebo vrátiť je možné výhradne tovar nepoužitý, teda nenosený a nepraný!!!

Tovar, ktorý chcete vymeniť alebo vrátiť, je možné vyskúšať, ale nie nosiť dlhší čas, než je nutný na vyskúšanie av žiadnom prípade sa tento tovar nesmie prať. V prípade vypraného alebo naopak zašpineného tovaru bohužiaľ nie je možné uplatniť možnosť výmeny alebo vrátenia.

Reklamovať môžete tovar nosený, praný, do uplynutia záručnej lehoty.

Reklamovať je možné tovar aj nosený a praný, u ktorého sa prejavila výrobná alebo funkčná vada, ktorá nie je spôsobená nevhodným použitím, ošetrovaním, mechanickým poškodením alebo bežným opotrebovaním výrobku.

Ako nám tovar poslať?

1. možnosť = RÝCHLEJŠIA

Tovar môžete tiež poslať akoukoľvek prepravnou službou na adresu našej prevádzky.

Jožánek, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice

tel: 736 532 650, e-mail: jozanek@jozanek.cz

Tovar musí byť doručený v pracovné dni v našej prevádzkovej dobe (6-14hod). Zásielky, ktoré prepravcovi doručia mimo nášho pracovného času a nechajú niekde na odberných miestach, nebudú prevzaté. Jednu dobu nám toto robila Zásielkovňa-služba doručenia na adresu, vozili balíky bežne okolo 19.hod, prípadne automaticky nechávali po výdajniach v širokom okolí. Preto, pokiaľ k nám chcete poslať tovar Zásielkovnú, využite prosím službu našej spätnej zásielky . Tie nám vozia v našej prevádzkovej dobe, keď jazdia na zvoz a máte istotu, že sa Vám balík nevráti.

2. možnosť = ĎALEJ TRVAJÚCE DORUČENIE (AŽ TÝŽDEŇ)

Spätná zásielka Zásielkovne (kód 91745708)

Pre vrátenie tovaru je služba spoplatnená: zásielka z ČR = 70,-Sk vr. DPH, zásielka zo Slovenska = 85,-Sk vr. DPH.

Na výmenu tovaru je spätná zásielka zadarmo. Bezplatná výmena je možná iba za tovar v rovnakej hodnote. Pokiaľ chcete vymeniť za tovar v inej hodnote, je potrebné riešiť vratkou a novou objednávkou.

Pre reklamáciu , ak nebude uznaná ako oprávnená, je spätná zásielka tiež spoplatnená. Pokiaľ nám pošlete spätnou zásielkou tovar na reklamáciu a reklamácia nebude uznaná ako oprávnená, zašleme Vám údaje pre platbu dopravy a tovar Vám zašleme späť po úhrade.

Postup vrátenia spätnej zásielky:

- Tovar zabaľte. Môžete použiť obal, v ktorom Vám prišiel tovar od nás. Ak sú na balíčku nejaké štítky, adresy- strhnite ich alebo preškrtajte. Na balíček nemusíte písať adresu.

- Balíček odneste na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahláste kód 91745708 a svoje meno, vezmite a uschovajte si potvrdenie o podaní zásielky, ktoré Vám dajú.

- Spätná zásielka nám bude cca do týždňa doručená. Z vrátenej platby Vám odpočítame cenu služby (70,-Sk pre zásielku zo SR, 85,-Sk pre zásielku zo Slovenska).

Tovar posielajte výhradne spolu s vyplneným formulárom na výmenu/vrátenie/reklamáciu, ktorý pridávame do každého balíčka a je na stiahnutie aj pod textom na tejto stránke.

Kedy dostanete späť svoje peniaze alebo nový tovar?

Peniaze za vrátený tovar posielame obratom, najneskôr do týždňa od prijatia tovaru na sklad.

Nový tovar (výmenu) posielame obvykle nasledujúci pracovný deň od prijatia tovaru na sklad.

Peniaze vraciame spôsobom, akým nám prišli - tj. buď cez platobnú bránu (online platba) alebo prevodom na účet, z ktorého nám platba za objednávku prišla. Pokiaľ ste objednali tovar na dobierku, pošleme Vám peniaze späť na účet, nezabudnite ho uviesť vo formulári.

Pokiaľ by Vám platba alebo tovar neprišiel v uvedených lehotách, kontaktujte nás prosím na e-maile jozanek@jozanek.cz, nech môžeme zistiť, či sa niekde niečo nepokazilo.

 

 

 

 

Vaše soukromí je pro nás nade vše
Náš e-shop ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Rozumiem a pokračovaťPodrobné nastavenie