Vrátenie / reklamácia tovaru
Od 24.12. do 1.1. máme Vianočné prázdniny.
Neposielajte nám teda prosím vratky, ktoré by boli doručené medzi Vianocami, nechajte vrátenie tovaru až na nový rok.
Predĺžená lehota na vrátenie tovaru až do 15.1. platí na všetky objednávky, ktoré ste u nás urobili od 1.12.
Niečo nie je tak, ako má byť?
Na všetok tovar zakúpený cez internet máte zo zákona lehotu 14 dní na vrátenie tovaru.
Poškodený balík NEPREBERAJTE!!!
V prípade viditeľného poškodenia zásielky spíšte priamo s vodičom/na výdajnom mieste zápis o škode.
Tovar- ihneď po prevzatí SKONTROLUJTE .
Ešte pred tým, než ho hodíte do práčky. Reklamácie typu dierka, fľak a pod. po nosení/praní výrobku nie je možné uznať ako oprávnené.
Vrátiť je možné výhradne tovar nepoužitý, teda nenosený a nepraný!!!
Tovar, ktorý chcete vymeniť alebo vrátiť, je možné vyskúšať, ale nie nosiť dlhší čas, než je nutný na vyskúšanie av žiadnom prípade sa tento tovar nesmie práť. V prípade vypraného alebo naopak zašpineného tovaru bohužiaľ nie je možné uplatniť možnosť vrátenia.
Výmena tovaru nie je možná.
Pokiaľ tovar chcete vymeniť, je potrebné vrátiť pôvodnú objednávku a urobiť si novú.
Reklamovať môžete tovar nosený, praný, do uplynutia záručnej lehoty.
Reklamovať je možné tovar aj nosený a praný, u ktorého sa prejavila výrobná alebo funkčná vada, ktorá nie je spôsobená nevhodným použitím, ošetrovaním, mechanickým poškodením alebo bežným opotrebovaním výrobku.
Ak sa reklamácia týka rozbitého zipsu, prečítajte si prosím najskôr bližšie informácie v Najčastejších otázkach.
Ako nám tovar poslať?
Spätná zásielka Zásielkovne (kód 91745708) - ODPORÚČAME, garancia doručenie
Pre vrátenie tovaru je služba spoplatnená.
zásielka z ČR = 70,-Kč (cca 2,8 Eur) vr. DPH
zásielka zo Slovenska = 85,-Kč (cca 3,4 Eur) vr. DPH.
Pre reklamáciu, ak nebude uznaná ako oprávnená, je spätná zásielka tiež spoplatnená. Pokiaľ nám pošlete spätnou zásielkou tovar na reklamáciu a reklamácia nebude uznaná ako oprávnená, zašleme Vám údaje pre platbu dopravy a tovar Vám zašleme späť po úhrade.
Postup vrátenia spätnej zásielky:
Tovar zabaľte. Môžete použiť obal, v ktorom Vám prišiel tovar od nás. Ak sú na balíčku nejaké štítky, adresy- strhnite ich alebo preškrtajte. Na balíček nemusíte písať adresu.
-Balíček odneste na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahláste kód 91745708 a svoje meno, vezmite a uschovajte si potvrdenie o podaní zásielky, ktoré Vám dajú.
Spätná zásielka nám bude cca do týždňa doručená. Z vrátenej platby Vám odpočítame cenu služby.
Tovar posielajte výhradne spolu s vyplneným formulárom, ktorý pridávame do každého balíčka a je na stiahnutie aj pod textom na tejto stránke.
Prípadne môžete poslať balíček akoukoľvek inou prepravnou službou na adresu: Jana Gebauerová Havelková-Jožánek, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice, Česko. Negarantujeme ale prevzatie balíčka, ak by bol doručený mimo nášho prevádzkového času (8-13hod).
Kedy dostanete späť svoje peniaze?
Peniaze za vrátený tovar posielame obratom, najneskôr do týždňa od prijatia tovaru na sklad.
Peniaze vraciame spôsobom, akým nám prišli - tj. buď cez platobnú bránu (online platba) alebo prevodom na účet, z ktorého nám platba za objednávku prišla. Pokiaľ ste objednali tovar na dobierku, pošleme Vám peniaze späť na účet, nezabudnite ho uviesť vo formulári.
Pokiaľ by Vám platba neprišla v uvedených lehotách, kontaktujte nás prosím na e-maile jozanek@jozanek.cz, nech môžeme zistiť, či sa niekde niečo nepokazilo.