Obchodné podmienky
Podmienky - nákupný a reklamačný poriadok
Vážení zákazníci, vitajte v internetovom obchode www.jozanek.cz. Skôr ako začnete nakupovať, prečítajte si, prosím, nižšie uvedené podmienky. Ako kupujúci potvrdením objednávky súhlasíte s nižšie uvedenými podmienkami nákupu.
Tento internetový obchod prevádzkuje: Jana Gebauerová Havelková, IČO: 76130037, DIČ: CZ8351152909, sídlo: Osada Dukla 250, 415 01 Újezdeček.
Naša prevádzkareň sa nachádza na adrese Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice. Na tejto adrese sa nenachádza žiadna predajňa. Tovar je možné vyzdvihnúť len osobne, nie vyzdvihnúť alebo vyskúšať, po dohode a zaplatení vopred.
1. Objednávka
Na vyhľadanie požadovaného výrobku môže kupujúci využiť rozdelenie výrobkov podľa kategórií v hornom menu alebo vyhľadávať napr. podľa názvu výrobku v poli s lupou (nad lištou s kategóriami).
Informácie o jednotlivých položkách sú uvedené v dvoch úrovniach - náhľad a detail. Náhľad slúži na jednoduchšiu a rýchlejšiu orientáciu v ponuke, detail slúži na získanie ďalších informácií o produkte a na jeho pridanie do košíka. Detail je prístupný po kliknutí na obrázok. Pri väčšine položiek si môžete vybrať z niekoľkých veľkostí. Požadovanú veľkosť si môžete vybrať jej označením a kliknutím na tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Ak chcete objednať viac kusov, pred kliknutím na tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA zmeňte ich počet.
Klikajúc na ikonu košíka v pravom hornom rohu si môžete kedykoľvek prezrieť položky v košíku. V nakupovaní môžete pokračovať jednoduchým kliknutím na kategóriu v ľavom menu. Ak chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU pod zobrazeným stavom košíka. Tu si vyberiete spôsob dopravy a platby a potom kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ DOPRAVNÉ ÚDAJE budete pokračovať na stránku, kde vyplníte svoje kontaktné, fakturačné a dodacie údaje. Potom je potrebné zaškrtnúť možnosť "Súhlasím s obchodnými podmienkami" a dokončiť objednávku stlačením tlačidla OBJEDNÁVKA ZÁVÄZNÁ PRE PLATBU. Nasleduje prípadný prechod do systému platobnej brány, ak ste si vybrali spôsob platby online. Informáciu o prijatí objednávky s rekapituláciou objednávky dostanete na vami zadaný e-mail.
2. Zrušenie (storno objednávky)
Kupujúci môže zrušiť svoju objednávku do 15 minút po odoslaní objednávky e-mailom na jozanek@jozanek.cz. Predmet e-mailu musí obsahovať slovo STORNO. Ak kupujúci zruší objednávku neskôr ako v lehote 15 minút, predávajúci takéto zrušenie akceptuje len po predchádzajúcej dohode s kupujúcim a nie je povinný ho vopred akceptovať - tovar už môže byť odoslaný. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípadoch, keď sa objednaný tovar už nevyrába, a z iných dôvodov. V takýchto prípadoch bude kupujúci bezodkladne kontaktovaný predávajúcim a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Ak kupujúci už zaplatil kúpnu cenu alebo jej časť, bude mu táto suma čo najskôr prevedená späť na jeho účet alebo adresu.
3. Platobné podmienky
Všetky ceny uvedené v tomto internetovom obchode sú zmluvné a konečné. Kupujúci má možnosť vybrať si z niekoľkých spôsobov platby v závislosti od krajiny, do ktorej je tovar objednaný.
Ak sa kupujúci rozhodne pre platbu vopred na účet predávajúceho, vykoná platbu do 3 dní od zaslania výzvy na úhradu, t.j. platobných dokladov vrátane variabilného symbolu. Ak predávajúci nemá platbu pripísanú na účet do 5 dní od odoslania výzvy, predávajúci objednávku zruší, ak sa s kupujúcim písomne, t. j. e-mailom, nedohodne inak.
4. Dodacie podmienky
Tovar, ktorý je na sklade, odosielame najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky (potvrdená online platba, dobierka) alebo po prijatí platby na účet (platba vopred alebo online platba, ktorá nie je okamžite potvrdená platobnou bránou-. môže dôjsť k oneskoreniu až o 24 hodín).
Ak si objednávate tovar, ktorý nie je na sklade e-shopu, ale má dostupnosť 14 dní od objednania, bude vám v tejto lehote zaslaná celá objednávka, aj keď ostatné položky sú na sklade. Objednávky vybavujeme naraz, nie po častiach. Ak máte záujem o okamžité zaslanie tovaru na sklade, urobte si naň samostatnú objednávku.
Ak nebude možné dodržať termín odoslania tovaru v súlade s týmito podmienkami, budeme vás bezodkladne (najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky) informovať a dohodneme ďalší postup.
Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať jej obal pohľadom. V prípade viditeľného poškodenia je potrebné spísať s dopravcom (u vodiča alebo na mieste doručenia) zápis o poškodení a zásielku neprevziať! Ak kupujúci prevezme viditeľne poškodenú zásielku bez spísania zápisu o poškodení a bez kontroly obsahu zásielky pred jej prevzatím, nemôže si uplatniť nárok na vrátenie škody.
5. Nevyzdvihnutý balíček vrátený odosielateľovi
NEPREVZATÝ BALÍČEK SA NEROVNÁ STORNOVANEJ OBJEDNÁVKE. Pokiaľ odošlete objednávku, ale zásielku si neprevezmete, porušili ste tým povinnosť kupujúceho podľa § 2118 zákona č. 89/2012 Zb. Podľa zákona má náš obchod nárok na kompenzáciu vzniknutých nákladov na prepravu. Na tieto náklady Vám bude zaslaná faktúra av prípade jej neuhradenia s ňou bude nakladané ako s akoukoľvek inou, právne vymáhateľnou pohľadávkou.
6. Vrátenie tovaru
Ak kupujúci nie je spokojný s tovarom zakúpeným v tomto internetovom obchode, je oprávnený tovar vrátiť, najneskôr však do 14 dní od jeho doručenia, a to zaslaním na adresu JOŽÁNEK - Jana Gebauerová Havelková, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice, Česká republika.
Náklady spojené s vrátením tovaru znáša kupujúci. Kupujúci má možnosť využiť na vrátenie tovaru spätnú zásielku zásielkovej spoločnosti (kód: 91745708). Tento poplatok bude odpočítaný z platby za vrátený tovar.
Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nenosený a nepraný, nesmie byť cítiť potom, parfumom, zápachom z domácnosti, zápachom zo skrine a podobne ( !!! )
K tovaru je potrebné priložiť kópiu dokladu o kúpe alebo aspoň číslo faktúry a číslo účtu na vrátenie peňazí. Po vrátení tovaru bude platba kupujúcemu zaslaná bankovým prevodom na účet kupujúceho do 7 pracovných dní odo dňa vrátenia tovaru.
Výmena tovaru za tovar v rovnakej hodnote je bezplatná. Na účely výmeny je možné využiť aj službu bezplatného vrátenia zásielky (kód: 91745708).
7. Pravidlá vrátenia tovaru
Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať jej obal pohľadom. V prípade viditeľného poškodenia je potrebné spísať s dopravcom (u vodiča alebo na mieste doručenia) protokol o poškodení a zásielku neprevziať! Ak kupujúci prevezme viditeľne poškodenú zásielku bez spísania protokolu o poškodení a kontroly obsahu zásielky pred jej prevzatím, nemôže už reklamovať stratu.
Záruka na spotrebný tovar je 24 mesiacov a riadi sa príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Ak sa na zakúpenom tovare vyskytne vada, na ktorú sa vzťahuje záruka (t.j. ide o vadu ako takú, nie opotrebenie spôsobené bežným používaním, na ktoré sa záruka nevzťahuje!!!), kupujúci uplatní reklamáciu zaslaním vadného tovaru na adresu JOŽÁNEK - Jana Gebauerová Havelková, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice. V oznámení vady kupujúci uvedie svoje meno, adresu, e-mail, telefónne číslo, označenie reklamovaného tovaru, dátum nákupu a popis vady.
Pre úspešné vybavenie reklamácie je kupujúci povinný predložiť doklad o kúpe tovaru.
V závislosti od druhu závady bude v súlade s platnou legislatívou Českej republiky oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru alebo vrátením zaplatenej kúpnej ceny. Poskytnutá záruka sa nevzťahuje najmä na opotrebenie spôsobené bežným používaním, vady spôsobené nesprávnou manipuláciou alebo skladovaním výrobku. Záruka sa ďalej nevzťahuje na vady spôsobené používaním výrobku v rozpore s návodom (pracie symboly), nedbalou údržbou alebo používaním výrobku na iný účel, než na aký je určený. V prípade rozporu s kúpnou zmluvou, t. j. ak tovar nie je v súlade s kúpnou zmluvou, sa predávajúci riadi ustanoveniami § 616 Občianskeho zákonníka.
Ak kupujúci reklamuje výrobok po viac ako 6 mesiacoch od jeho kúpy z dôvodu vady, ktorá sa prejavila až počas jeho používania (napr. rozbitý zips) a reklamácia nie je predávajúcim uznaná ako oprávnená, t. j. vada nie je vyhodnotená ako (skrytá) vada výrobku, ale ako jeho opotrebenie, má kupujúci možnosť obrátiť sa na nezávislého súdneho znalca za účelom vypracovania posudku. Podľa zákona je po uplynutí 6-mesačnej lehoty od kúpy tovaru dôkazné bremeno na kupujúcom. Predávajúci je ochotný zohľadniť znalecký posudok a v prípade potreby prehodnotiť svoje rozhodnutie o uznaní reklamácie.
8. Ochrana údajov a informácie o spracúvaní osobných údajov
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.jozanek.cz, vyhlasuje, že všetky osobné údaje považuje za prísne dôverné a zaobchádza s nimi v súlade so zákonom č. 101/2000 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len "GDPR").
Vaše osobné údaje spracúvame výlučne na účely plnenia kúpnej zmluvy (spracovanie objednávky, fakturácia). Evidenciu týchto údajov, ktorá je potrebná na plnenie našich zákonných povinností, najmä na účely správy daní, ale napríklad aj na účely reklamácií a popredajného servisu, uchovávame maximálne 10 rokov. Počas tohto obdobia máte právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu svojich osobných údajov, právo na vysvetlenie týkajúce sa spracovania vašich osobných údajov a právo požadovať vymazanie vašich osobných údajov
V žiadnom prípade neposkytujeme vaše osobné údaje tretej strane, s výnimkou vašej vyplnenej doručovacej adresy, e-mailu a tlf. čísla, ktoré poskytujeme prepravnej spoločnosti na účely doručenia tovaru. Vaše osobné údaje (ani váš e-mail) nebudú použité ani na žiadne marketingové akcie z našej strany, napr. zasielanie newsletterov a pod. Registráciou v našom e-shope neudeľujete súhlas so spracovaním vašich osobných údajov. Registrácia slúži len na možnosť prihlásenia sa do vášho konta v našom e-shope a využívanie jeho výhod (prehľad objednávok, faktúr, obľúbený tovar, predvyplnené údaje pre ďalšie objednávky a pod.) Vaše údaje použité počas registrácie nebudú v žiadnom prípade použité na iné účely ani poskytnuté tretej strane.