Doprava, platba

 

(Tieto spôsoby dopravy a platieb sa týkajú koncových zákazníkov. Veľkoobchodní odberatelia majú iné podmienky .)

 

Výmena, vrátenie, reklamácia?

Niečo nie je tak, ako má byť? Na všetok tovar zakúpený cez internet máte zo zákona lehotu 14 dní na vrátenie tovaru.

Vymeniť alebo vrátiť je možné výhradne tovar nepoužitý, teda nenosený a nepraný!!!

Reklamovať môžete tovar nosený, praný, do uplynutia záručnej lehoty.

Tovar, ktorý chcete vymeniť alebo vrátiť, je možné vyskúšať, ale nie nosiť dlhší čas, než je potrebný na vyskúšanie av žiadnom prípade sa tento tovar nesmie prať. V prípade vypraného alebo naopak zašpineného tovaru bohužiaľ nemožno uplatniť možnosť výmeny alebo vrátenia.

Reklamovať je možné tovar aj nosený a praný, u ktorého sa prejavila výrobná alebo funkčná vada, ktorá nie je spôsobená nevhodným použitím, ošetrovaním, mechanickým poškodením alebo bežným opotrebením výrobku.

Ako nám tovar poslať?

1. možnosť

Tovar môžete tiež poslať akoukoľvek prepravnou službou na adresu našej prevádzky

Jožánek, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice

tel: 736 532 650, e-mail: jozanek@jozanek.cz

Tovar musí byť doručený v pracovné dni v našej prevádzkovej dobe (6-15hod).

2. možnosť

Spätná zásielka Zásielkovne

Pre vrátenie tovaru je služba spoplatnená: zásielka z SR = 70,-Sk vr. DPH, zásielka zo Slovenska = 85,-Sk vr. DPH.

Na výmenu tovaru je spätná zásielka zadarmo.

Výmenu tovaru za tovar v inej hodnote treba riešiť ako vratku a novú objednávku.

Postup vrátenia zásielky:

- Tovar zabaľte. Môžete použiť obal, v ktorom Vám prišiel tovar od nás. Ak sú na balíčku nejaké štítky, adresy- strhnite ich alebo preškrtajte. Na balíček nemusíte písať adresu.

- Balíček odneste na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahláste kód 91745708 a svoje meno. Priamo na pobočke si vezmite potvrdenie o podaní zásielky.

- Spätná zásielka nám bude najneskôr do týždňa doručená. Z vrátenej platby Vám odpočítame cenu služby (70,-Sk pre zásielku zo SR, 85,-Sk pre zásielku zo Slovenska).

Tovar posielajte výhradne spolu s vyplneným formulárom na výmenu/vrátenie/reklamáciu, ktorý pridávame do každého balíčka a je na stiahnutie aj pod textom na tejto stránke.

Kedy dostanete späť svoje peniaze alebo nový tovar?

Peniaze za vrátený tovar posielame obratom, najneskôr do týždňa od prijatia tovaru na sklad.

Nový tovar (výmenu) posielame obvykle nasledujúci pracovný deň od prijatia tovaru na sklad.

Reklamácie alebo opravy riešime obratom, ako to situácia na dielni dovoľuje, najneskôr všask do týždňa od prijatia tovaru.

Pokiaľ by Vám platba alebo tovar neprišiel v uvedených lehotách, kontaktujte nás prosím na e-maile jozanek@jozanek.cz, nech môžeme zistiť, či sa niekde niečo nepokazilo.

 

Vaše soukromí je pro nás nade vše
Náš e-shop ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Rozumiem a pokračovaťPodrobné nastavenie